„Czytaj i wejdź do gry” - to hasło najnowszej kampanii społecznej promującej czytelnictwo w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 w partnerstwie z cenionymi polskimi sportowcami; Mateuszem Bieńkiem, Marią Stenzel, Tomaszem Majewskim oraz Bartoszem Kapustką.
Inicjatywa ma na celu połączenie dwóch pasji: sportu i czytania, które pozytywnie stymulują indywidualny rozwój każdego człowieka. Kampania, promująca postawy proczytelnicze, szczególnie wśród dzieci i młodzieży, odwołuje się do autorytetu polskich sportowców. Zarówno spoty, jak też inne zaplanowane aktywności promocyjne pokazują, że w drodze do mistrzostwa sportowego tak samo ważny jest rozwój motoryczny jak intelektualny, a wyróżniający się sportowcy dbają zarówno o sprawność fizyczną jak też trening szarych komórek i znajdują czas na czytanie książek.
Czytaj i wejdź do gry - Mateusz Bieniek
Czytaj i wejdź do gry - Maria Stenzel
Czytaj i wejdź do gry - Tomasz Majewski
Czytaj i wejdź do gry - Bartosz Kapustka